♥My Diary Online♥
Status
Hope Have a Nice Day wif Someone :) Juz Smile :)
Diary Owner
Cinta Jadi Benci
Khamis, 4 Oktober 2012 • 10:47 PTG • 0 comments
Assalamualaikum ..
badan terlalu penat, mata terlalu sakit,hati terlalu parah, telinga terlalu binget ..melihat,mendengar dan membaca pelbagai stetment kau untuk aku. 
aku tak paham sekarang dengan perangai kau ..Wahaaii !! ex_boy ku capital A, 
kau sekarng dah ku buang jauh2 dan aku mulai terima kau sebagai teman .. tapi dengan perangai kau macam gnie membuatkan aku muak ..meluat nak muntah dok menghadap ko tiap2 hari ..kau sebenarnya kenape ?? saket kew ?? haa kadng2 betol ..kadang2 giler .. huh pening bongok ngok kau .. kau tak boley terima aku kau cakp .. kau nak bermain API dgn aku kau cakap laa .. aku dah menganggap kau sekarang macam musuh kau tau .. setelah kau memaki hamun aku at mcg .. sedangkan aku tak penah nak cube mct kau dgn pekataan cm uh .. >>. at fb stetment !! stetment yang seolah-olah kau nak menghina aku .. kau kate kau mule benci aku ..apa salah aku .. weyy jantan aku dah lama tutup buku pasal kita .. kau ..kau seolah_olah nak mengapi aku . dgn stet kau .. kau mule nak crik pasal kan ..aku harap kau dapat hidayah dari yang maha Esa .. untuk kau perbetulkan perbuatan dan kegoaan kau uh .. supaya hidup kau akn datng .. akn sentiasa lebih tenang dengan terhindar dari sikap kau yang terok uh ... wasalam ..

 berubahlah .. 


SwEet owNer

Assalamualikum. Hey Myza Ekin here ♥ Nice to meet You. Warning juz see n read dnt Copy and Tea :D

Welcome To My Diary :)
NIce Date :)

Daisypath Anniversary tickers
Rainbow Life :)
/>